Sponsorer

Motion 1

Træningsplan kan downloades nederst på siden.

Et par stemningsbilleder fra årets Frederikssundtur.

Igen i år blev vi transporteret til Frederikssund af Kruse busser Få minutter til start Afgang med knald og konfetti
Perfekt vejr til årets Frederikssundtur

Løbetræning er for alle, hvad enten du er ung, gammel, motionist eller helst vil løbe konkurrence. Vi træner på distancerne fra 800 meter og op til maraton, og gruppen består af både kvinder og mænd. Nogle træner meget og ofte med op til 6 træningspas på en uge, mens andre “nøjes” med vores 3 ugentlige fællestræninger.

Træningen foregår i 3 undergrupper med tilknyttet træner. Grupperne er delt ind efter en 5000m test/løb:

Gruppe 1: 18-23 min på 5km
Gruppe 2: 23-28 min på 5km
Gruppe 3: 28-32 min på 5km

Du skal kunne løbe mindst 10 km, og har muligvis målsætninger om både halv- og helmarathon, samt at træne struktureret for at øge dine præstationer.

Træningen foregår fra klubhuset på Hyrdehøj, hvor der både er omklædning og bad.

Der trænes tirsdage og torsdage kl. 17.30 og lørdage kl. 09.00.

Alle 3 hold starter samlet ved klubhuset og her orienteres om dagens træning.

Er du i tvivl om, hvor du hører til, så mød op 10 minutter før træningsstart og få en snak med træner Flemming Johansen, eller send en mail til flemming@ikhellas.dk.

Der bliver løbende lagt nye træningsplaner på siden her.
 
Bliv medlem
Dyrk atletik eller løb i
IK Hellas.

Gå til indmeldelsessiden »
Bliv medlem her »
IK Hellas | Hyrdehøj Stadion | Hyrdehøj 91 | 4000 Roskilde